google-site-verification=wmpV78XzfE6nDs60H52-aree-91tVRVAjymMrPy8miE

klantenservice

Heb je een andere vraag? Stel ‘m via het contactformulier of de chat!

Werkwijze

Ik heb mijn bestelling geplaatst, hoe gaat het nu verder?
Als je jouw bestelling hebt gedaan doen we eerst een klein vreugdedansje en daarna gaan we meteen aan de slag om jouw bestelling in te pakken. Vervolgens brengen we jouw pakketje naar Postnl en daarna zorgt de postbode ervoor dat het pakketje bij jou op de deurmat valt.
Bezorging
Wanneer krijg ik mijn bestelling in huis?

Wanneer jouw bestelling binnen komt, wordt deze binnen 24 uur verzonden. Je ontvangt een bevestiging in je mailbox zodra de bestelling onderweg is. Houdt er rekening mee dat door grote drukte bij de postbedrijven je pakketje langer onderweg kan zijn dan gebruikelijk.

Voor tegels met een eigen tekst geldt een verzendtermijn van 10 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook naar een ander afleveradres laten sturen?

Ja dit is mogelijk. Bestel je bijvoorbeeld een cadeautje en wil je dit direct naar de gelukkige ontvanger laten verzenden? Geef dan het adres van de ontvanger op tijdens het bestelproces door na het invullen van de factuurgegevens het vinkje aan te vinken bij ‘afleveren op een ander adres’.

Kan ik mijn bestelling ook naar een ander afleveradres laten sturen?

Ja dit is mogelijk. Bestel je bijvoorbeeld een cadeautje en wil je dit direct naar de gelukkige ontvanger laten verzenden? Geef dan het adres van de ontvanger op tijdens het bestelproces door na het invullen van de factuurgegevens het vinkje aan te vinken bij ‘afleveren op een ander adres’.

Mijn pakketje is niet aangekomen, wat nu?
Helaas wil het wel eens gebeuren dat een pakketje kwijtraakt in de post. Komt je pakketje niet aan laat het dan even weten, dan kunnen wij bij het postbedrijf traceren waar je pakketje gebleven is. Is het echt helemaal zoekgeraakt dan krijg je je bestelling opnieuw toegestuurd.
Er is een product beschadigd

Je bestelling wordt zo zorgvuldig mogelijk ingepakt, maar toch kan het gebeuren dat een product beschadigd bij jou thuis aan komt. Stuur in dat geval een foto van de beschadiging naar info@gekkiggeit.nl en we nemen contact met je op om samen te kijken naar vervanging van het product.

Wat zijn de bezorgkosten?
  • Voor standaarverzending binnen Nederland zijn de verzendkosten €2,95
  • Wil je je pakketje kunnen volgen met een track and trace code, dan bedragen de verzendkosten €5,- Bestellingen boven €50,- worden gratis verzonden.
  • De verzendkosten naar Belgie en Duitsland bedragen €9,-
  • Bestellingen boven €100,- worden gratis verzonden.
Retourneren
Het product valt een beetje tegen, kan ik deze terug sturen?

Bij Gekkiggeit doen we ons best om de leukste producten te maken, maar het kan natuurlijk gebeuren dat een product net niet is wat je ervan verwacht.

Als je je bestelling terug wilt sturen kun je gebruik maken van het retourformulier, deze download je hier. Het terugsturen van je bestelling kan tot 14 dagen nadat je deze ontvangen hebt.

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen krijg je binnen 14 dagen het aankoopbedrag teruggestort op je rekening. De kosten van het retour sturen zijn voor de koper.

Betaling
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via iDeal. Vanuit Belgie kun je betalen via Bancontact en vanuit Duitsland met Sofort banking.
Cadeaus
Is het mogelijk een tegel met eigen tekst te laten maken?

Voor nu is het alleen nog mogelijk om in de webshop een tegel met eigen tekst te bestellen.

Wil je graag een eigen tekst op een snijplank of muurvlag laten maken, stuur dan een mailtje naar info@gekkiggeit.nl en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Mijn bestelling is een cadeautje, kan ik er een persoonlijk kaartje bij doen?
Dit kan zeker! Kies in de webshop een kaart uit en voeg deze toe aan je winkelwagen. Geef vervolgens tijdens het bestellen in het opmerkingenveld een persoonlijke boodschap op en wij schrijven hem met liefde op het kaartje.

Verkooppunten

Shop je liever in real life dan online? Plan dan eens een tripje naar een leuke stad. Je kunt Gekkiggeit namelijk ook kopen bij de volgende fysieke winkels / concept stores:

Nederland

Breda

Collectiv by Swan
Lange Brugstraat 4
4811 WR Breda

Delft

Voorlopig
Voorstraat 8
2611 JP Delft 

Den Bosch

Collectiv by Swan
Hinthamerstraat 67
5211 MG Den Bosch 

Den Haag

Collectiv by Swan
Schoolstraat 20-22
2511 AX Den Haag 

Deventer

Jeppe
Broederenstraat 45
7411 LB Deventer 

Dordrecht

Opa & An
Voorstraat 440
3311 CX Dordrecht 

Dronten

Polder Living & Lifestyle
De Dieze 50
8253 PS Dronten

Gouda

Heb ik VIA
Lange Groenendaal 72a
2801 LT Gouda

Leiden

Collectiv by Swan
Breestraat 109
2311 CL Leiden

Nijmegen

Collectiv by Swan
Molenstraat 80
6511 HH Nijmegen

Middelburg

InMiddels Conceptstore
Segeerstraat 24
4331 JP Middelburg

Rotterdam

Collectiv by Swan
Oude Binnenweg 137
3012 JD Rotterdam 

Pleur Rotterdam
Bergselaan 291 a
3038 CG Rotterdam

Schiedam

MOOISCH Conceptstore
Hoogstraat 5
3111 HA Schiedam

Spijkenisse

Femme des Fleurs homestore
Breestoep 6
3201 EH Spijkenisse

Utrecht

Winkel vol winkeltjes
Amsterdamsestraatweg 271
3551 CE Utrecht

Vlissingen

InMiddels Conceptstore
Walstraat 47
4381 GD Vlissingen

België

Antwerpen

Jacob’s Conceptstore
Hoogstraat 73
2000 Antwerpen

Mechelen

Jacob’s conceptstore
Botermarkt 7

2800 Mechelen

Sint Niklaas

Jacob’s Conceptstore
Stationsstraat 94
9100 Sint Niklaas

Wil je Gekkiggeit ook in jouw winkel verkopen? Neem dan contact op via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@gekkiggeit.nl